МенюРубрики

Як зробити електровелосипед на сонячній енергії своїми руками

У цій статті я покажу мій перший електровелосипед на сонячній тязі, потужний жвавий, а головне автономний.

Для початку я закріплю на багажнику мою найпотужнішу в світі сонячну електростанцію ))

Яку я збирав у попередній статті. Вона виробляє відразу 220 вольт, то що мені потрібно.

Ця напруга надходить через регульований вимикач, який виглядає як ручка газу, що подається на звичайну болгарку, яка через ось таке ось саморобний зчеплення притискається до колеса.

Мені не терпиться вже на ньому проїхатися. Тут якраз рівна ділянка, зараз спробую розігнатися.

Перший заїзд дав досить бадьорий старт, але ми-то розуміємо, що вона стартує від акумуляторів які вбудовані в цю панель.

Акумулятор для електровелосипеда своїми руками

Спало на думку перевірити на дальній заїзд, з'їздити на риболовлю. Там приблизно 10 кілометрів і ми подивимося, наскільки розрядяться акумулятори, скільки енергії буде сонячної панелі.

Зараз на них 12.1 вольта, що відповідає 90 відсоткам заряду. Сонце світить яскраво, опівдні, на
небі ні хмаринки, я скидаю tracker в навігаторі, щоб точно знати скільки ми проїдемо.

Поїхали! Як ми бачимо на гірку тягне просто відмінно, а їду я спеціально не в економному режимі, газ вичавлюючи на всю і педалями не допомагаю.

Шкода тільки наші дороги не дозволяють сильно розігнатися.

до Речі, болгарка відчуває себе відмінно, щітки не стерлися. Для кращого зчеплення замінив
металевий валик гумовим сайлентблоком, тепер навіть в дощ не буксує. Електровелосипед своїми руками з підручних матеріалів чумова річ!!!

Під час їзди трохи нагрівається вимикач, але це навіть плюс, так як якщо руки замерзають, можна руку відразу про нього гріти! ))

Сама болгарка при цьому теж гріється, ну цілком нормально, не сильно, не перегрівається,
не забуваємо що у неї всередині вентилятор, він продуває повітря.

Приїхав на рибалку, ось це прикол річка висохла тріщини настільки глибокі, що провалилося заднє колесо туди і сонячна батарея попрямувала якраз на сонці.

Дивно, але кілька місяців тому тут була річка і непогано клювала риба.

Нічого, поїду в інше місце. Очманіти як тягне класно!

Взагалі круть! Я себе злегка розжену. Ця сонячна панель виглядає громіздко, але насправді вона легка, і під час їзди практично не відчувається.

Тягне зараз звичайно взагалі супер класно, вранці просто було холодно, заморозок, і тяга була трохи не та.

Все-таки температура на ці китайські акумулятори впливає

За рахунок того, що ми тут кружляли, вийшло не 10, а навіть 11 кілометрів до цього місця.

Перевіримо скільки заряду залишилося. Ми бачимо на нашому вольтметре 11,4 вольта, а значить акумулятор розрядився лише на третину і підживлення сонця під час їзди ефективна.

У мене вийшов автономний і незалежний электровел )) На ньому можна їхати хоч на багатоденний похід і не потрібно шукати розетку або бензин, я зібрав перший пробний екземпляр.

І надалі буду допрацьовувати і всіляко покращувати.

Чому ж сонячний електротранспорт не поширений в наш час? Може тому що сонячні елементи недостатньо ефективні?

Але велосипеду не потрібна велика потужність. Та все ж коли я підключив мотор від сонячних елементів
тяга була дуже слабка. Щоб вирішити цю проблему я вмонтував в сонячну панель невеликі
акумулятори від power bank.

Тепер, коли я натискаю ручку газу в двигун йде енергія одночасно від сонячних панелей і від акумуляторів завдяки чому він розвиває повну потужність.

Але як тільки я скидаю газ акумулятор і починають заряджатися від енергії сонця поповнюючи свій
запас. Завдяки цьому не втрачається жодна ват сонячної енергії, всі надлишки накопичуються в
акумуляторах.

Навіть зараз, коли велосипед очікує я порыбачу. Як показує практика, ми не їздимо
безперервно з ранку до вечора. Велику частину часу велосипед стоїть, повністю заряджений і чекає
швидкої поїздки.

В похмуру погоду акумулятор може не зарядиться до кінця, але велосипед повністю під нашим управлінням і можна просто крутити педалі, включаючи мотор на невелику потужність, і доїжджаємо легше і швидше, ніж на звичайному велосипеді.

Нарешті добрався додому. Зворотний шлях не став знімати бо вже темніло, я їхав тільки на моторі, мені вистачило енергії, яка накопичилася в акумуляторах сьогодні вдень від сонця.

Коли побіг до будинку акумулятори вже майже розряджені.

Це проявлялося так, що коли даю на всю газ, інвертор вимикався, йому не вистачало енергії, я прикрутив трохи потужність, поставив трошки на мінус.

І супер, вимикатися інвертор перестав і я тільки на енергії акумуляторів доїхав додому. Заряджати
акумулятор я не буду, я просто ставлю велосипед на вулиці і вранці, коли зійде сонце, він сам зарядиться.

Це перша модифікація тут все ще зроблено так грубо, надалі я буду допрацьовувати, робити більш компактну батарею для велосипедів, більш ємними акумулятори, більш потужний мотор. Які ще випробування влаштувати цього электровелосипеду? Пиши у коментарях, а ми зробимо це.

Джерело: https://www.youtube.com/channel/UCUllb83Lugbka-rvF6Nutxg

Електровелосипед своїми руками відео:

Електровелосипед своїми руками огляд і далека тестова поїздка

Повнопривідний електровелосипед своїми руками

Мій перший електро велосипед своїми руками

 


Ймовірно, Вам також сподобаються такі матеріали:

Своє електрика
Генеруючі фасади


 

Спасибі, що дочитали до кінця!

Не забувайте підписуватись на канал, в ДЗЕНе

Еслі стаття Вам сподобалася!

Слідкуйте за нами у twitter: https://twitter.com/Alter2201

Діліться з друзями, залишайте ваші коментарі

Добавляйтесь в нашу групу в ВК:

ALTER220 Портал про альтернативну енергію

і пропонуйте теми для обговорень, разом буде цікавіше!!!

Додати коментар

Вашу адресу email не буде опубліковано. Обов'язкові поля позначені *

\n\n<\/ins>\n","html_block":"\n\n<\/ins>\n","group":"0","resolution_from":"\u221e","resolution_to":"\u221e"}]});\n\n<\/ins>\n","html_block":"\n\n<\/ins>\n","group":"0","resolution_from":"\u221e","resolution_to":"\u221e"}]});","html_block":"","group":"0","resolution_from":"\u221e","resolution_to":"\u221e"}]});\n<\/ins>\n\n<\/center>","html_block":"